12 September 2013

Princess Shoes ♥


Faptul ca ador pantofii si ca traiesc cu impresia ca niciodata nu am suficienti, nu mai este o noutate pentru nimeni, iar cei de la fShoes au inteles perfect acest lucru :))

Tin sa va mentionez ca aceasta postare reprezinta si un preview, mai exact o parte din perechile de incaltaminte pe care le veti vedea in continuare sunt deja pe site-ul lor, insa o parte nu. Ceea ce ma face sa fiu prima persoana care a reusit sa puna mana pe ele ♥ Daca ati pus deja ochii pe vreo pereche care nu este pe site, trebuie sa fiti pe faza pentru ca in postarile ce vor urma, o sa anunt si momentul in care vor fi disponibile.

Pana atunci astept parerile voastre si sa imi spuneti care este perechea voastra preferata. De asemenea va invit sa vizitati si site-ul fShoes, pentru  a vedea o parte din noile colectii de ghete, botine, cizme si pantofi, potrivite noului sezon ( si doar o parte, pentru ca asa cum v-am spus o sa mai urmeze si alte modele, spun eu, extrem de frumoase ♥ )

Kisses, Manuella ♥


De data aceasta mi se pare mai potrivit sa spu "In curand voi purta" :
2. & 3. Pantofi
4. Botine
5. Ghete






3 comments:

  1. Chiar azi ma uitam pe newlook.com si am vazut niste ghetute asemanatoare cu cele de la imaginea 5, dar la prez dublu, evident:))) I just love them:X
    Imi place mult blogul tau si abia astept sa vad noi posturi.
    Kisses,
    Simona

    ReplyDelete
  2. buna Manu, voiam sa te intreb daca corespund marimile la adidasii albi ca vreau sa mi comand dupa site si sunt in dubiu intre 36-37 ca deobicei port 36,5. pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. heey :* eu iti recomand 37, deoarece si eu sunt intre numere si mi-am luat 38 :D

      Delete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)